-

Verkkopalvelun ongelmat

Tarkista ensin verkkosivuiltamme, onko kyseessä säännöllinen järjestelmäpäivitys tai laajempi tekninen häiriö. Ilmoitamme yleensä kaikista häiriöistä verkkosivujemme ylälaidassa olevalla punaisella bannerilla.

Jos häiriötiedotetta ei näy ja sinulla on ongelmia kirjautumisessa, kokeile seuraavia ohjeita:

  1. Tyhjennä selaimen välimuisti ja selaushistoria, ja päivitä sivu.
  2. Kokeile kirjautumista toisella laitteella (esimerkiksi puhelimella tai tabletilla).
  3. Kokeile kirjautumista toisella selaimella (esimerkiksi Chrome, Firefox, Safari).

Jos ongelma ei ratkea näillä keinoilla, olethan yhteydessä työttömyyskassan asiakaspalveluun aukioloaikojen puitteissa.

Voit kokeilla seuraavia toimenpiteitä:

  • Tarkista, että hakemuksella on valittu ”Hakujakson aikana olen ollut pääasiassa: Työssä”. Tällöin pääset syöttämään päiväkohtaiset työtunnit hakujaksolle
  • Laita hakemukseen oikeaan yläkulmaan ruksi kohtaan "älä tallenna luonnoksia" ja päivitä sivu. Tämä tyhjentää hakemukselle täyttämäsi tiedot, eli joudut täyttämään hakemuksen uudelleen
  • Tyhjennä välimuisti ja päivitä sivu
  • Kokeile täyttää hakemus eri laitteella

Jos et saa edelleenkään hakemusta lähetettyä, voit ladata hakemuslomakkeen verkkosivuilta (”Lomakkeet”). Lähetä hakemus verkkopalvelussa kohdasta Lähetä liitteitä . Voit lähettää hakemuksen myös suojattuna sähköpostina.