-

Problem med webbtjänsten

Om du har problem med inloggningen, prova följande steg:

  1. Rensa webbläsarens cacheminne och historik, och uppdatera sidan.
  2. Försök logga in med en annan enhet (t.ex. telefon eller surfplatta).
  3. Försök logga in med en annan webbläsare (t.ex. Chrome, Firefox, Safari).

Om problemet kvarstår, kontakta arbetslöshetskassans kundtjänst under öppettiderna.

 

Du kan prova följande åtgärder:

Kontrollera att du har valt ”Under ansökningsperioden har jag huvudsakligen varit: På arbete” i ansökan. Då kan du ange arbetstimmar per dag för perioden.

  • Sätt ett kryss i övre högra hörnet vid punkten ”spara inte utkasten” och uppdatera sidan. Detta rensar de uppgifter du har fyllt i, så du måste fylla i ansökan på nytt.
  • Rensa cacheminnet och uppdatera sidan.
  • Försök fylla i ansökan med en annan enhet.

Ifall du inte fortfarande kan skicka in ansökan kan du ladda ner ansökningsblanketten från webbplatsen under ”Blanketter”.

Skicka ansökan via webbtjänsten under ”Skicka bilagor” eller som ett skyddat e-postmeddelande.